понеділок, 18 березня 2019 р.

Емоційний інтелект (продовження)

Бувало з вами, що в якійсь екстренній ситуації, чи в стані стресу, ви робили або казали таке, за що потім було соромно? І ви взагалі не розуміли, як так вийшло?

Справа у наших емоціях. А якщо бути точнішими, в емоційному розумі, який існує паралельно із раціональним.

Емоції відповідають за швидку реакцію і були дуже корисними для наших предків. Особливо, коли треба було прийняти миттєве рішення, втікати, битися чи ціпеніти.
По суті емоційний розум - це радар для виявлення небезпеки. Проте у нього є один недолік: позаяк наші враження та інтуїтивні судження формуються в одну мить, вони можуть виявитися помилковими або ще більше нас заплутати. І якщо справа йде не про виживання, а про людські взаємини - миттєві емоційні реакції можуть суттєво їх псувати.
Тож давайте разом шукати способи, як фільтрувати емоції, аби не завдавати болю собі та іншим. Про це будемо писати багато)


Текст на основі книги Деніела Ґоулмана "Емоційний інтелект"

Немає коментарів:

Дописати коментар